Monday, October 22, 2012

Jeles

Ya memang dah lama saya nak mengaku.

Saya jeles dengan mereka ini.

Ok sebenarnya perasaan malu lagi menebal tinggi. Malu dengan Allah lah yaa. Tapi still, sedikit jeles masih ada jugakla...

Tau tak kenapa? Depa ni semua dok pulun habih habih nak dekat dengan Allah.

Hat saya ni dok buat pa? Nak termangu jaa ka tengok depa dok berkejaran cari Allah?

Of course NO !

Terima kasih anda semua yang berjaya buatkan saya jeles.

Saya nak sama-sama berlari kencang cari Allah jugak !

Takmau la terlepas peluang keemasan dapatkan cinta Dia :D

Why not fill your time with remembrance to Allah, and stop indulging the self with self-satisfaction.

Kata nak kejar Syurga Firdausi, nak jumpa Allah dan Rasul-rasulnya, tapi kalau takda sikit usaha pon nak perbaiki diri, ibadah dan ajak orang lain untuk sama-sama buat perubahan, sama-sama laksanakan amal makruf dan nahi mungkar, makanya boleh kata kthxbye jaa ok.

Tapi kalau SERIUS nak masuk syurga tertinggiNya, jomlaa sama-sama berlumba mencari redhaNya !

Jom kawan-kawan, pasang angan-angan ke sana dan MULAKAN gerak langkah kita !

Moga Allah matikan kita dalam iman, bangkitkan kita dalam iman, dan masukkan kita ke dalam syurgaNya dengan redha dan rahmatNya.

InshaAllah, ameen.

No comments: